Yorulmuş Tanrıça

 Sevgili İlkay kardeşimin sesinden yorulmuş tanrıça şarkısını 2013’te kaleme almıştık. Telepatik yollardan bizlik bilincinin ortak sesi olan yorulmuş tanrıçanın mana alemde çok kıymetli bir yeri var. 

Tanrıça kelime anlamıyla var eden dişil yaratıcı anlamına geliyor. tasavvuf aleminde, tevhidin vücut bulduğu kıymetli an’ları delirmiş şairler kaleme almayı denedi.. ya da yazdırıldı bizliğin bilinciyle birimize..

“Deli olunmadan Veli olunmaz” karanlıktan geçmeden aydınlığa varılmaz. 


Yorulmuş Tanrıça

Şimdi ben yapraklarla
Döküldüm sokaklara
Değeri bilinmeyen
Bir aşk verdim toprağa

Sarı sıcak rengarenk toz
Karışmış sayfalara
Esince takılır
Çılgın rüzgarlara

Kalbimden sökülmeyen
Bir yaraydın oysa sen
Hiç kimsenin çözemediği
Kördüğümdük sen ve ben

Yorulmuş bir tanrıça
Yükselir ufuklara
Yağmurla karla
Değer satırlara


Linki buraya bırakıyorum https://youtu.be/WH49XmTH56A



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seviyorum seni en geridönüşümsüzünden

Müziksel